سرخیو راموس: آنچلوتی شایسته احترام است؛ کریستیانو بودن سخت است

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

سرخیو راموس: آنچلوتی شایسته احترام است؛ کریستیانو بودن سخت است

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

سرخیو راموس: آنچلوتی شایسته احترام است؛ کریستیانو بودن سخت است

سرخیو راموس که بعد از هفته ها مصدومیت و دوری از میادین در دیدار امشب رئال مادرید مقابل لوانته به میدان رفت، استحکام خوبی از خود نشان داده و تا پایان بازی در زمین باقی ماند.

طـرفداری- بنا به گزارش AS، کاپیتان امشب مادریدی ها بعد از کسب پیروزی 2-0 به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

برنابئو ورزشگاه پر توقعی است (برخی در میان تماشاگردان بازیکنانی از جمله بیل و حتی آنچلوتی را هو کرده اند): "به خاطر نتایج ضعیف اخیر بازی سختی بود، اما یک زنگ خطر هرگز چیز بدی نیست. توقعات در اینجا بالاتر از هر جای دیگری است. من سال ها در اینجا حضور داشته ام و هر نوع شرایطی را پشت سر گذاشته ایم - این در کل نگران کننده نیست. ما باید بیشتر از همیشه متحد باشیم، و به دنبال کسب پیروزی راهی نوکمپ شویم و بهترین فرم خود را به نمایش بگذاریم. امروز فرصت خوبی بود تا اعتماد به نفس کسب کنیم."

فشـار روی تیم: "این رئال مادرید است. هرکس که برای آن آماده نباشد، نباید پیراهنش را به تن کند. همه چیز در اینجا انعکاسی دارد. زنگ خطر چیز مثبتی است، تا ما را گرد هم آورد، حالا می توانیم بهتر عمل کنیم. محبت از سوی هواداران بسیار مثبت است. من با سوت های انتقادی مواجه شده ام، اما در میدان سیبلس با میلیون ها هوادار جشن هم گرفته ام."

فصـل: "صحبت کردن در این مورد زود است، در ابتدای فصل هم خیلی زود بود. ما هنوز به چیزی دست پیدا نکرده ایم. هنوز دو ماه سخت باقی مانده است و بعد از آن می توانیم فصل را ارزیابی کنیم."

بازی کریستیانو (او به خاطر از دست دادن چند فرصت ناامید به نظر می رسید): "او برای سال های زیادی در چنان سطح بالایی بوده است که کریستیانو بودن سخت باشد. او بهتر از هرکسی این را می داند. او عادت کرده که 60 گل به ثمر برساند و زمانی که 40 گل به ثمر می رساند خوشحال نیست، و این شخصیت اوست. ما نگران حرکات و رفتار های او نیستیم. ما باید خوشبین باشیم، می دانیم که او چه چیزهایی به تیم اضافه می کند."

مورد انتقاد واقع شدن آنچلوتی: "اگر یک مربی شایسته احترام وجود داشته باشد، آن آنچلوتی است. آیا او بهترین مربی است که داشته ام؟ او یکی از بهترین هاست."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 25 اسفند 1393 | 14:32 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.